انواع پتو نوزاد و کودک افرا

تنوع رنگ پتو نوزاد و کودک افرا

پتو افرا کودک و نوزاد، بدون شک بیشترین تنوع رنگی موجود در بازار ایران را به خود اختصاص داده که موجب علاقه فراوان ایرانیان به این پتو شده. طراحی دکوراسیون و رنگ بندی خانه یکی از مواردی است که بانوان ایرانی در آن سلیقه و هنر خود را به رخ می‌کشند ، از این روی پتو نوزاد و کودک افرا با 15 رنگ مختلف و ظاهری شکیل دست بانوان را برای انتخاب و استفاده به عنوان رو تختی و پتو خانه ، باز گذاشته است تا به راحتی هنر خود را پیاده سازی کنند. همچین به علت امکان شست و شوی راحت پتو و ثبات رنگی بالا، پتو کودک و نوزاد افرا همیشه ظاهری نو و به زیبایی روز اول را دارد ، که موجب می‌شود با استفاده از آن به عنوان رو تختی همواره اتاق خواب ظاهری شکیل و جذاب خواهد داشت.

کیفیت پتو کودک و نوزاد افرا

پتو افرا چهار فصل با بافت 100% پلی‌استر از الیاف ماکرو فایبر ساخته شده که لطافتی دوست داشتنی و زیبایی خیره کننده ای را به پتو بخشیده. این الیاف ضد آلرژی و ضد حساسیت می‌باشند که با خیال راحت برای همه سنین و همه افراد قابل استفاده است. همچنین کیفیت بالای ساخت پتو از پرز گیری و از دست دادن ظاهر شکیل در طول زمان جلوگیری می‌کند. تراکم تار و پود پتو کوچک افرا موجب عرق نکردن زیر آن می شود. این ویژگی به خاطر قابلیت عبور رطوبت از این پتو است. در صورتی که به هیچ عنوان باران، سرما و باد از آن ها عبور نمی کند. پتو چهار فصل افرا قابل شست و شو با دست و یا با ماشین لباس شویی در دمای 30 درجه می‌باشد و به هیچ عنوان آب رفتگی و یا رنگ رفتگی در طول زمان نخواهد داشت.

خرید پتو نوزاد و کودک افرا با بهترین قیمت

فروشگاه اینترنتی سپندآسا مدت ها است که جزو فروشندگان پتو افرا نوزاد و کودک چهار فصل می‌باشد و به دلیل سابقه همکاری بلند مدت، قیمت سپندآسا چه در فروش عمده و چه در فروش خرد همیشه رقابتی ترین قیمت بازار بوده حتی از فروشگاه اصلی افراهوم. شما با خیال راحت می‌توانید پتو کودک و نوزاد افرا مدل چهار فصل را از سپندآسا تهیه بفرمایید تا از امکان تضمین قیمت و گارانتی هفت روزه پس گیری بی‌قید و شرط پس از فروش آن برخوردار شوید.


دسته‌بندی