خانه و آشپزخانه

پتو افرا سایز 220 در 180 سانتی متر

از {{model.count}}

در رنگ های متنوع

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
680,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پتو افرا سایز 220 در 180 با بیشترین تنوع رنگی ( 15 رنگ مختلف ) موجود در بازار ، تنوع اندازه ، بافت ابریشم مانند ، وزن کم ، ثبات رنگ بالا ، ضد آلرژی و ضد حساسیت ، قابل شست و شو بودن و با تضمین قیمت فروشگاه سپندآسا انتخاب هوشمندانه ای به عنوان پتوی مسافرتی و خانه می‌باشد. جهت شناخت بیشتر توضیحات محصول را مطالعه فرمایید.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۲ میلیون
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

با ارزان‌ترین قیمت
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
بازگشت وجه و تعویض کالا

بازگشت وجه و تعویض کالا

تعویض و بازگشت وجه در صورت ایراد کالا تا 7 روز

پتو دو نفره متوسط افراخرید پتو افرا سایز 220 در 180 با بهترین قیمت

فروشگاه سپندآسا مدت ها است که جزو فروشندگان پتو افرا می‌باشد و به دلیل سابقه همکاری بلند مدت، قیمت سپندآسا چه در فروش عمده و چه در فروش خرد همیشه رقابتی ترین قیمت بازار بوده است. شما با خیال راحت می‌توانید پتو افرا مدل چهار فصل را از فروشگاه آنلاین سپندآسا تهیه بفرمایید تا از امکان تضمین قیمت و گارانتی هفت روزه پس گیری بی‌قید و شرط  پس از فروش آن برخوردار شوید.

پتو افرا سایز 220 در 180 در انواع رنگ ها

پتوافرا سایز 220 در 180 چهار فصل، بدون شک بیشترین تنوع رنگی موجود در بازار ایران را به خود اختصاص داده که موجب علاقه فراوان ایرانیان به این پتو شده. طراحی دکوراسیون و رنگ بندی خانه یکی از مواردی است که بانوان ایرانی در آن سلیقه و هنر خود را به رخ می‌کشند ، از این روی پتو متوسط افرا با 15 رنگ مختلف و ظاهری شکیل دست بانوان را برای انتخاب و استفاده به عنوان رو تختی و پتو خانه ، باز گذاشته است تا به راحتی هنر خود را پیاده سازی کنند. همچین به علت امکان شست و شوی راحت پتو و ثبات رنگی بالا، پتو افرا همیشه ظاهری نو و به زیبایی روز اول را دارد ، که موجب می‌شود با استفاده از آن به عنوان رو تختی همواره اتاق خواب ظاهری شکیل و جذاب خواهد داشت.

پتوافرا در سایز 220 در 180

پتو مسافرتی افرا (چهار فصل) در پنج رده بندی و هفت سایز مختلف موجود می‌باشد که آن را برای هر فردی با هر سن و اندازه ای مناسب می‌سازد. پتوی سایز 220x180 در رده بندی بزرگسال/بزرگ قرار دارد. این پتو است و مناسب برای زوج های درشت نقش با قد بلند می‌باشد. وزن این پتو 1750 گرم است که در عین سبکی ، گرمای دلپذیری را جهت خوابی راحت فراهم می‌کند. همچنین به علت وزن سبکش می توان پتو چهار فصل بزرگ افرا را در مسافرت ها به همراه برد.

کیفیت پتو افرا سایز 220 در 180

پتو افرا چهار فصل با بافت 100% پلی‌استر از الیاف ماکرو فایبر ساخته شده که لطافتی دوست داشتنی و زیبایی خیره کننده ای را به پتو بخشیده. این الیاف ضد آلرژی و ضد حساسیت می‌باشند که با خیال راحت برای همه سنین و همه افراد قابل استفاده است. همچنین کیفیت بالای ساخت پتو از پرز گیری و از دست دادن ظاهر شکیل در طول زمان جلوگیری می‌کند. تراکم تار و پود پتو افرا سپندآسا موجب عرق نکردن زیر آن می شود. این ویژگی به خاطر قابلیت عبور رطوبت از این پتو است. در صورتی که به هیچ عنوان باران، سرما و باد از آن ها عبور نمی کند. پتو چهار فصل افرا قابل شست و شو با دست و یا با ماشین لباس شویی در دمای 30 درجه می‌باشد و به هیچ عنوان آب رفتگی و یا رنگ رفتگی در طول زمان نخواهد داشت.

جنس
٪۱۰۰ پلی استر ( الیاف مایکروفایبر)
وزن
۱۷۵۰ گرم
سایز
۱۸۰x۲۲۰ سانتیمتر
طرح بافت
حلقوی پودی
نمره نخ و فلامنت
متفاوت
نحوه شستشو
خشکشویی
مناسب برای
دو نفر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...